2012. szeptember 6., csütörtök

Már megint szilvás gombóc és egyéb finomságok

Ma olyan újrázás napot tartottam :D Ez azt jelenti, hogy amit már régebben készítettem, azt most újból terítékre került és ezt szó szerint értetendő :) Persze, erős kivétel volt a szilvás gombóc, mert igaz a héten készítettem életemben először a gasztrobloggereknek köszönhetően, de most burgonyával. Köszi, Hani! A Te recepted alapján nagyon finom gombócokat kaptam :)

Nem esztétikusak, de finomak :)
Nemcsak édesség készült a konyhámban, hanem sós kelt tészta is :) Terike vajdasági sós süteményét is már egyszer kipróbáltam és bevált. Bátran merem ajánlani a kezdőknek is!
Hát, nem falnivalóak?
Vacsorára pedig egy egyszerű tésztás ételt főztem, majd sütöttem.

Krumplis tészta

1 csomag kockatészta
4 közepes krumpli
2 közepes fej hagyma
1 ek pirospaprika
olaj

bors

A meghámozott apró kockákra vágott krumplit sós vízben megfőzzük. Ezalatt kifőzhetjük a tésztát is. A hagymát olajon megdinszteljük, rászórjuk a pirospaprikát és hozzátesszük a kissé összetört krumplit is.
Alaposan keverjük össze, sózzuk, borsozzuk, majd forgassuk bele a leszűrt tésztát is.
Ha ropogósan szeretjük, hagyjuk még pirulni a tűzön.
Kovászos uborkát vagy savanyúságot kínálunk mellé.
Csak úgy faltam, mint kacsa a nokedlit :)
A végére egész jól belejöttem a krumplifőzésbe :) Erre mondják, hogy krumplit krumplival :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése