2013. augusztus 6., kedd

Rostos őszibaracklé

Esküszöm, nem tudtam, hogy ezt igy kell, de biztosan rám ragadt a sok internetes receptböngészés közben, hogy hogyan kell késziteni rostos őszibaracklevet. Mert gondoltam magamban, hogy a citrom meg a barack nem illenek össze. Hogy jobban szereti a vaniliát a gyümölcs. De izlett igy, aztán kipróbáltam vaniliakivonattal is vaniliarúd hiján, hát az már nem volt annyira finom. Legalábbis nekem.

Rostos őszibaracklé

1 db őszibarack meghámozva, kimagozva
1 citrom leve
1 ek cukor vagy néhány csepp édesitőszer
1 l viz

A meghámozott és kimagozott őszibarackot botmixerrel pürésitjük. Ha szükséges, adjunk hozzá egy kevéske vizet. Majd beleöntjük egy kancsóba a gyümölcspürét, felöntjük vizzel és édesitjük. Hagyjuk a hűtőben egy órát, hogy összeérjenek az izek, végül tálaljuk. Adhatunk mellé szivószálat vagy szükség szerint jégkockát.



Fent már emlitettem, hogy a neten találtam később hozzá recepteket. Az egyiket itt találjátok meg. A másik pedig itt van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése