2013. május 1., szerda

Joghurtfagylalt

A nagy hőségre való tekintettel elkezdtem a fagylaltok gyártását. Volt a fagyasztóban egy felkezdett mirelit gyümölcsmix zacskó, amelyben vegyesen voltak piros és lila szinű bogyók. Ezt felhasználtam a jeges élvezethez, hogy szebb legyen a látvány. De külön is lefagyaszthattam volna jégkockatartóban. Sebaj, majd legközelebb. Vagy akkor is elfelejtem :D

Joghurtfagylalt

2 pohárnyi natúr joghurt
1 csomag vaniliás cukor
150 g vegyes gyümölcs (lehet friss eper vagy befőtt)
tejszinhab a tálaláshoz (de el is maradhat)

A joghurtot, a vaniliás cukrot és a 100 g gyümölcsöt elektromos habverővel simára keverjük és a fagyasztóba rakjuk egy dobozban. Időnként megkeverjük. A fagylaltot és a maradék gyümölcsöt fagylaltkelyhekbe adagoljuk. Tejszinhabbal és csokiforgáccsal diszitve tálalhatjuk.



Még fagyasztás előtt, csak belekevertem a maradék gyümölcsöt.
(Forrás -) Zdenka Horecká a Vladimir Horecký: Múčniky a múčne jedlá)

2 megjegyzés: