2012. november 14., szerda

Rusztikus keksz joghurttal

Igazi karácsonyi hangulatom lett, mikor elkezdtem sütni Zolitól a blogjában található kekszet. Fél adagot készítettem, de majdnem rögtön el is fogyott, mert alig bírtam abbahagyni az evését :)

Tényleg gyorsan elkészül, mert mire bemelegedett a sütő, már mehetett szaunázni...

Rusztikus keksz joghurttal

25 dkg liszt
12 dkg barna cukor
1 kk sütőpor
5 dkg kakaópor
fél üveg vaníliaaroma
1,6 dl natúr joghurt
0,6 dl étolaj

A sütőporos lisztet összekevertem a cukorral és a kakaóporral. Hozzáadtam a vaníliaaromát  majd a joghurtot és az étolajat is. Fakanállal sima tésztává kavartam. Lágy tésztát kaptam. Kézzel diónyi golyókat formáltam, majd sütőpapírral bélelt tepsire raktam egymástól távol. Előmelegített sütőben 180 fokon 15 perc alatt megsütöttem.
Néhány darabot még a sütés előtt fahéjas kristálycukorba hempergettem, így sütöttem meg. Ezek ropogósak lettek.


Még igy is, hogy fél adagot készítettem, nem bizonyult elégnek a mennyiség, ezért görög citromos joghurttal helyettesítettem. Ha valaki nem tart otthon barna cukrot, akkor kristálycukorral is elkészitheti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése