2012. október 9., kedd

Megint köszönöm!

Mikor beneveztem Lilla által meghirdetett játékba, még nem tudtam, hogy a szerencse nekem is kedvezni fog 2 gasztroblogger társammal egyetemben. A kedvenc őszi-téli süteményünk receptjét és fotóját kellett elküldeni. Nagyon sok nevezés érkezett, jobbnál jobb költemények születtek. Ezúton is gratulálok a többieknek, csodásakat alkottattok!

A nyereményeim:


Nagyon szépen köszönöm, Lilla! Az ajándékok nézegetése közben elképzeltem magam, ahogy iszom a teát, miközben a muffinokat kóstolom hozzá a Te papírkosárkáidban tálalva. A mézpergetőnek örülök a legjobban, régóta szerettem volna beszerezni! A tortalap is nagyon csodás, habár a képen nem látni, de sárga színű. Szuper ajándékokat küldtél és nagyon aktuálisakat! Köszönöm az ajándékcsomagot :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése